فلش مموری
یادگاری
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم در کنار هم لحظه های شادی داشته باشیم. من در استان البرز ،شهر کرج زندگی می کنم. هم استانی های البرزی عزیز، سفارش ژله برای جشن نامزدی - جشن عقد - ازدواج - روز ولنتاین - سالگرد ازدواج - سیسمونی نوزاد - تولد کودک دلبند شما - مناسبتهای مختلف مانند عید و شب یلدا و ... پذیرفته می شود . سفارش مورد نظر خود را از قسمت پروفایل به ایمیل ، بفرستید.

پيوندها
شارژمستقیم با سه بار قرعه کشی روزانه
تایپ آنلاین
برای همه
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یادگاری و آدرس karttabrik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


نويسندگان
m

آخرین مطالب


 

 

یکی از جدیدترین حافظه های موجود برای ذخیره اطلاعات ازطریق کامپیوتر است ، با این تفاوت که حجم ظرفیت آن به مراتب بیشتر از فلاپی و سی دی است.
ویژگی:
آسیب - پذیری کم نسبت به ضربه .
 -
حجم بالای ظرفیت
- قابلیت جابه جایی راحت و آسان
 -
بازیابی سریع اطلاعات نسبت به فلاپی .
حافظه های الکترونیکی درانواعگوناگون و برای مصارف مختلف ساخته شده اند . حافظه های فلش به دلیل سرعت بالای آنها در ثبت اطلاعات و همچنین استفاده فوق العاده آسان بسیار پر فروش و پرطرف دار می باشند . از این رو در دوربین های دیجیتالی ، تلفن همراه و سایردستگاه ها شاهد استفاده روز افزون از آنها هستیم .
شیوه ذخیره اطلاعات در این نوع از حافظه بسیار شبیه به ذخیره اطلاعات در RAM می باشد . در حقیقت حافظه های فلش در نحوه فعالیت مشابه یک منبع ذخیره اطلاعات ثابت عمل می کند . به این معنی کهدرآنها هیچ قطعه متحرکی به کار نرفته و تمام کارها توسط مدارات الکترونیکی انجام می شود . در مقابل درون دیسک های سخت چندین قسمت متحرک وجود دارد که این وضع خود آسیب پذیر بودن این گونه حافظه را نسبت به حافظه های فلش نشان می دهد .
قطعاتی از قبیل تراشه های BIOS ، حافظه های فلش متراکم شده که در دوربینهای دیجیتالی به کار می روند ، حافظه های هوشمند ،  Memory Stick و کارتهای حافظه که در کنسول های بازی به کار می روند همه  از این نوع حافظه استفاده می کنند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.